wtorek, 8 marca 2016

Konkurs na Dzień Kobiet



ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE:

1. Należy być obserwatorem mojego bloga i / lub polubić ŻYĆ NADAL Z PASJĄ na facebooku.

2. Proszę umieścić podlinkowany baner konkursowy na swoim blogu lub  google+ lub na swoim profilu na facebooku.

3. Udzielić odpowiedzi na zadanie konkursowe:

Podaj cytat w którym to kobieta pojawia się na pierwszym planie. 
Cytaty mają ukazywać piękno kobiecości. 
(cytaty mogą pochodzić z książek, filmów, seriali, piosenek; mogą to być również słowa sławnych osób lub Wasze własne).
Nie zapomnijcie podać źródła z jakiego pochodzi cytat!


4. Każdy uczestnik może się zgłosić do konkursu tylko raz!

Można się zgłaszać do konkursu w komentarzu na blogu LUB 

na fanpage'u ŻYĆ NADAL Z PASJĄ (pod "przypiętym" postem)!

5. Koniecznie proszę podać swój adres e-mail jeśli zgłaszacie się na blogu.

6. Konkurs trwa od 8.03.2016 r. do 4.04.2016 r. do godz. 23:59.

7. W konkursie nagrodą jest nowa książka "We dwoje" Katarzyny Woźniczki.
(moja recenzja: >KLIK< )
8. Wyniki konkursu pojawią się najpóźniej do 10 dni od momentu zakończenia konkursu.
9. Na dane do wysyłki laureata konkursu będę czekać 3 dni od momentu ogłoszenia wyników na blogu.
10. Nagroda zostanie wysłana w terminie do 3 tygodni od momentu otrzymania danych adresowych od laureata konkursu.
11. Nie odpowiadam za zaginięcie przesyłki na poczcie.
12. Przesyłka nagrody możliwa tylko na terenie Polski.
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Przykładowy wzór zgłoszenia: 
Zgłaszam się
Obserwuję jako... /lub Lubię na fb jako...
Udostępniam na (link):
Odpowiedź na pytanie konkursowe:
E-mail:

Wszystkim życzę powodzenia!

15 komentarzy:

  1. Cudna powieść. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka niestety nie w moim typie. I chyba miałabym problem ze znalezieniem odpowiedniego cytatu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Gab riela
    Udostępniam:
    - google+: https://plus.google.com/100449878202535932491/posts/1EzEgD7iCcZ
    - baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    E-mail: gabolek000@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: (są to moje własne słowa)

    "A ja tam myślę, że jestem ideałem. Wiecie, coby nie było to prawdziwych ideałów nie ma… ale jestem ja. I dla siebie w każdym calu jestem idealna.
    Popatrzcie no tylko na moje piękne włosy spływające delikatnymi falami po plecach, albo na te pełne usta, które sprowadzają myśli niejednego faceta na zły tor. A moje oczy? Niesamowicie niebieskie porywające każdego swą głębią. Drobniutkie ciałko z krągłościami i pokaźnym biustem, długie jak na mój wzrost nogi oraz olśniewający uśmiech. Czy to nie przypadkiem opis twojej wymarzonej drugiej połówki? Ja już bym się zakochała! A ty, drogi chłopcze? Jeśli mnie pragniesz, szepnij tylko słówko, a to wszystko będzie twoje. Licz się jednak z pakietem pewnym bonusów załączonych do mojej osoby: temperamentem przejawiającym się przy każdej nadarzonej okazji, stertą ubrań i kosmetyków porozwalaną po całym twoim domu czy nadszarpnięciem miesięcznego budżetu. Uwierz, może być ciekawie".

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :-)
    Obserwuję jako: Niebieska zakładka
    Lubię na fb jako: Niebieska zakładka
    Udostępniam na Google Plus: https://plus.google.com/u/0/110692033889174848408/posts
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: "Ko­bieta jest or­ga­niz­mem ul­tra­dos­ko­nałym. Pot­ra­fi się re­gene­rować po ek­stre­mal­nie ciężkich doświad­cze­niach. Przet­rwa wszystko" - Katarzyna Nosowska
    E-mail: niebieskazakladka@gmail.com
    pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Obserwuję Cię ze swojego bloga
    Banerek tutaj: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html
    Odpowiedź: Kobieta jest jak róża; na to ma kolce, aby owijać je płatkami. (Julian Tuwim)
    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ☺
    Obserwuję jako: Yuu_Hyakuya
    Lubię na FB jako Julia Skarbek
    Udostępniłam na Google+ : https://plus.google.com/u/0/104414582604816956178/posts/fZNTf83gAGw?pid=6264573821637351602&oid=104414582604816956178
    Odpowiedź na pytanie:
    "O, płci piękna, luba, droga!
    Twoja radość, twoje żale
    To jeziora lekkie fale:
    Jedna drugą ciągle ściga,
    Ta się schyla, ta się dźwiga,
    Ale zawsze w blasku słońca,
    Zawsze czysta i bez końca! –
    A my, dumni władcy świata,
    Mimo siebie pochwyceni,
    Za tym cieniem co ulata,
    Całe życie, z chwili w chwilę
    Przepędzamy jak motyle."
    Cytat pochodzi z książki "Zemsta" Aleksandra Fredro. Osobiście nie przepadam za tą książką, ale jak tylko zobaczyłam zadanie konkursowe przypomniałam sobie ten cytat.
    Życzę powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moje klimaty :)

    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Sylwka S.
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Baner: http://molksiazkowy91.blogspot.com/p/recenzje.html
    Odpowiedź: Ko­biety nie potrzebują pieniędzy i kosmetyków by być piękne. Piękno wy­dobędziesz z nich tyl­ko wte­dy, gdy będą szczęśliwe i uśmiech rozjaśni im twarz. (moje własne przemyślenia)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Lubię na fb jako Dorota Wysocka
    Udostępniam na (link): https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/1005620162807891
    Odpowiedź na pytanie konkursowe: Piękne kobiety zostawmy mężczyznom bez wyobraźni. Marcel Proust ('W poszukiwaniu straconego czasu')
    E-mail:

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli już mowa o Dniu Kobiet, to co dajecie w tym dniu zazwyczaj swoim kobietom poza kwiatami? Ja, sporo ciekawych przedmiotów znajduję zawsze w sklepie internetowym https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej (myślę, że warto do niego zajrzeć).

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza :) Dziękuję! :)