czwartek, 28 stycznia 2016

Styczniowe nabytki książkowe :)

W styczniu zawitało do mnie parę cudownych książkowych nowości.
Wiem, że lubicie oglądać stosiki (tak jak ja :)) dlatego już do Was przychodzę z nowymi zdjęciami moich książkowych nabytków. :)


I stosik - egzemplarze recenzenckie


Od góry:
1. "Zazdrośnice"- Eric - Emmanuel Schmitt 
/ premiera 8 lutego
2. "Rachunek" - Jonas Karlsson 
/ premiera 2 lutego
3. "Jedz inaczej - dlaczego jemy to, co jemy? " - Leanne Cooper
4."Wiek cudów" - Karen Thompson Walker 
/ premiera 3 lutego / II  wydanie z nową okładką
5. "Trawa bardziej zielona" - Magdalena Kołosowska
6. "Barwy miłości. Czerwień" - Kathryn Taylor / 2 tom serii 
/ premiera 17 lutego
7. "Złe dziewczyny nie umierają" - Katie Alender

II stosik - książki wygrane w konkursach


1. "Niepokorne. Eliza" - Agnieszka Wojdowicz
2. "Niepokorne. Klara" - Agnieszka Wojdowicz
3. "Nie ma nieba" - Jolanta Kosowska

III stosik - książki wypożyczone w bibliotece


1. "Dziewczyna z pociągu" - Paula Hawkins
2. "Dziewczyna w ciemności" - Anna Lyndsey
3. "Dziewczyna z portretu" - David Ebershoff
4. "Skrzywdzona" - Cathy Glass
5. "Córki marionetek" - Maria Ernestam

Dotarła do mnie jeszcze wspaniała niespodzianka od autorki książki "Anioł na ramieniu" - Anny Daszuty :
piękny breloczek oraz 2 zakładki z autografem i imienną dedykacją


oraz cudna karteczka z życzeniami noworocznymi od "żyj lepiej" (wygrana w konkursie).


***
Czytaliście którąś z tych książek? 
Który tytuł / tytuły polecacie?
A który Was zainteresował?

46 komentarzy:

  1. Wszystkie! :D Zazdrościmy tylu wspaniałych lektur :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie zazdroszczę "Zazdrośnic" *_* "Złe dziewczyny nie umierają" czytałam i bardzo mi się podobały :)
    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zazdrośnice" planuję zacząć czytać jutro :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Z całego stosu znam jedynie Trawa bardziej zielona i bardzo miło spędziłam z nią czas :) Przyjemna lektura :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie również przybył "Rachunek" ;) Bardzo ciekawa pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na "Skrzywdzonej" ryczałam tak jak na żadnej innej książce. To w ogóle jedna z nielicznych książek, która mnie poruszyła do łez. Dla mnie to, co się tam działo jest po prostu nie do pojęcia. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiem, czy będę ją czytać w najbliższym czasie...

      Usuń
  6. Zazdroszczę Ci dosłownie każdej z nich :) "Skrzywdzoną" też czytałam i po jej lekturze do dziś nie umiałabym napisać o niej recenzji,bo to naprawdę ciężką książka :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie wiem, czy ją teraz przeczytam bo mam ochotę na coś lżejszego i bardziej optymistycznego.

      Usuń
  7. Dziewczyna z portretu - pozycja, która bardzo chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile jest tutaj powieści ile chciałabym przeczytać! :O Zazdrooooszczę ;)


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ile cudowności. Zazdroszczę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same dziewczyny u Ciebie ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam Trawę Kołosowskiej i Niepokorne. Eliza - obie bardzo mi się podobały :) Pierwsza to sympatyczna obyczajówka, w której nie brak problemów i tajemnic a druga dzieje się w XIX wiecznym Krakowie :)
    Z biblioteki przyniosłaś niemal same Dziewczyny :D czekam na recki, bo żadnej nie znam... nad tą z pociągu wiele razy się zastanawiałam czy nie kupić, ale jakoś nie czuję się przekonana...
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Twoje hasło styczniowe nie jest w lutym - bo mi bardziej pasowało ;)) Jak przeczytam "Dziewczynę z pociągu" to dam Ci znać, czy mi się spodobała, czy też nie :)
      Dzięki :)

      Usuń
  12. Cudne zdobycze. Gratuluję. Szczególnie polecam "Nie ma nieba" - przepiękna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz duzo wspaniałości do czytania:) Przyjemnej lektury:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. O "Złe dziewczyny nie umierają" słyszałam wiele dobrego :) Super zdobycze! Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemnych lektur! Czeka Cię wiele dobrych historii :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Złe dziewczyny nie umierają" i książka bardzo mi się podobała. :)
    Katherine Parker - About Katherine

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej intrygują mnie "Zazdrośnice" oraz "Barwy miłości". A "Skrzywdzona" to poruszająca historia...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdobycze! Życzę miłego czytania ;)
    Ja nie znam jeszcze żadnej z tych książek, ale bardzo chcę sięgnąć po "Złe dziewczyny nie umierają" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zbiory! Z tych pozycji najchętniej przeczytam "Złe dziewczyny nie umierają". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, widzę, że Twoja biblioteczka powiększyła się znacząco :D Sporo z tych tytułów obiło mi się już o uszy, szczególnie ta sławna "Dziewczyna z pociągu", która, jak zauważyłam, ma mnóstwo zwolenników, jak i przeciwników. Sama jestem szalenie ciekawa tej powieści, zwłaszcza że rekomendował ją Stephen King, a jego książki lubię bardzo. Co do reszty, mam nadzieję, że pojawią się recenzję i poznam Twoją opinię :D
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa "Dziewczyny z pociągu". Mam nadzieję, że jednak mi się spodoba - a ta rekomendacja Kinga tylko zwiększa wymagania wobec tej powieści :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. ładne nabytki:D dziewczynę z pociągu też mam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nabytków :)
    Tym razem żadnej z tych książek nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się właśnie zabieram za ,,Złe dziewczyny" bo bardzo mnie intryguje ta historia. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  24. Pozostaje mi jedynie życzyć udanej lektury :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic nie czytałam, a zdobycze cudne, zwłaszcza prezent od autorki.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja czytałam "Złe dziewczyny nie umierają" i "Trawa bardziej zielona" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam "Trawa bardziej zielona" ;) A z chęcią przeczytałabym "Dziewczynę z pociągu".

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza :) Dziękuję! :)